خبر-استعداد هاي برتر

دبیرستانی-کنکوری

محل تبلیغ شما تهران گراف


خبر-استعداد هاي برتر

ا موضوع: وجود110 استعداد برتر در استان زنجان,,

 

رئيس بنياد ملي نخبگان زنجان از وجود 110 استعداد برتر در اين استان خبر داد.

علي رمضاني گفت: بنياد نخبگان يک سازمان حمايتي است که نخبگان مورد تاييد اين بنياد در سازمانهاي مختلف مشغول به کار هستند. تعدادي از اين افراد در دانشگاهها، عده‌اي در صنعت و تحقيقات و عده‌اي هم در بخش‌هاي خصوصي فعاليت مي‌کنند.

وي افزود: بنياد ملي نخبگان براساس وضعيت نخبه‌ها و قوانين موجود، از آنان حمايت ميکند. براي اين منظور ساليانه 8 جشنواره از سوي بنياد ملي نخبگان درخصوص داوري اختراعات برگزار مي‌شود و اختراعاتي که از سوي هيئت داوران تاييد شود، از 3 ميليون تا 30 ميليون تومان مورد حمايت قرار ميگيرد و حمايتهاي 20 و 30 ميليون توماني براي به توليد انبوه رساندن و صادرات اين اختراعات است.

رمضاني خاطرنشان کرد: 35 اختراع در استان با تاييد شدن در اين جشنوارهها مورد حمايت قرار گرفتهاند و با تعيين ناظر و داور از سوي بنياد ملي نخبگان نيمي از اين اختراعات با تيراژ کم به توليد رسيده‌اند.

وي اظهار کرد: بخش ديگر از فعاليت‌هاي بنياد ملي نخبگان حمايت از استادياران جوان است که با تشکيل پرونده آموزش و پژوهش و امتيازبندي شوراي نخبگان و ابلاغ اين شورا پژوهانه، تسهيلات مسکن و سفر حج عمره به استادياران پرداخت مي‌شود.

اين مقام مسئول تصريح کرد: مبلغ پژوهانه 20 ميليون تومان است که اين مبلغ به محل کار شخص پرداخت مي‌شود تا با اين مبلغ کتابخانه و آزمايشگاه تجهيز شود و شخص بتواند با اين امکانات به کار پژوهش بپردازد، تسهيلات مسکن نيز به مبلغ 80 ميليون تومان، بدون سپرده و با سود 12 درصد به استادياران جوان پرداخت مي‌شود.

وي تاکيد کرد: براي برگزيدگان جشنوارههاي معتبر مانند جشنواره‌هاي خوارزمي، فارابي، رازي و شيخ بهايي حمايت 10 ميليون توماني در نظر گرفته مي‌شود تا اين توانمندي فرد را رشد دهد و به برگزيدگان جشنوارههاي بينالمللي مانند جشنواره بين‌المللي خوارزمي تسهيلاتي مانند وام مسکن و پژوهانه پرداخت ميشود.

رمضاني اعلام کرد: به استعدادهاي برتر کنکور سراسري شهريه تحصيلي پرداخت ميشود. استعدادهاي برتر شامل رتبه زير 150 کنکور رياضي، زير 100 کنکور علوم تجربي، زير 100 رشته علوم انساني، زير 40 کنکور هنر و رتبه زير 20 کنکور زبان است که به صورت ماهيانه از 200 تا 700 هزار تومان شهريه تحصيلي پرداخت ميشود.

وي گفت: تعدادي از نخبگان از تسهيلات سربازي برخوردار مي‌شوند و کساني که در دوره پسادکتري پذيرش مي‌شوند حداقل حقوق يک سال استاديار پايه يک را دريافت ميکنند که اين مدت تا يک سال ديگر نيز قابل تمديد است.

رئيس سازمان ملي نخبگان افزود: حمايت از شرکتهاي دانش بنيان که 20 درصد اشتغال استان را تشکيل ميدهند و اعطاي تسهيلات با شرايط ويژه به اين شرکتها از ديگر برنامههاي اين بنياد درآينده است.

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 2128

تاریخ انتشار: جمعه 6 بهمن 1391 ساعت: 13:52

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((دبیرستانی-کنکوری)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف